Skip to main content

Sabar.

Aku dilahirkan untuk berkawan dengan orang-orang yang perangai dia org tak boleh deal. Tapi aku boleh deal dan bersabar serta diam dan mengiakan sesuatu yang dia ckp. Sebab mak aku pesan "Perangai buruk orang mesti ada baik dia. Macam kita, kalau kita kata kita dah cukup baik, kita mesti ada perangai buruk yang tuhan je tahu". And i gotta agree with that statement. Sebab tiap2 kita ada aib sendiri. Kalau orang lain tahu aib kita mungkin tahap kepercayaan diorang kat kita dah turun. Betul lah tu, Cuma tuhan je tahu macam mana kita. Selagi boleh sorok rabak hati tu diherdik, soroklah. Selagi boleh sabar dimaki hamun. Sabarlah. Sebab orang sabar tak pernah rugi ☺